how to get know more details

how to get know more details

Monday 16 May 2011

Melacep Set



HAPUSKAN kekusaman, MILIKI wajah ceria berseri dengan penggunaan produk MelaCEP.

MelaCEP telah dirumus khas untuk kulit orang Asia bagi membantu menghasilkan kulit yang lebih cerah, ceria, jernih, mengurangkan pigmentation, dan menjadikan kulit anda lebih berseri-seri.

Antara Set MelaCEP ialah :

1) FOAMING CLEANSER RM120 - Dalam bentuk krim, ia dapat membersihkan muka dari segala kekotoran dan minyak berlebihan secara lembut.

2) FRESHENER/PENYEGAR RM120- Penting selepas menggunakan foaming cleanser. Penyegar lembut ini dapat menanggalkan sisa kotoran, menjadikan kulit berasa segar dan halus.

3) MASK RM160 – masker kaya dengan lembapan ini menjadikan kulit anda kelihatan lebih cerah dan berasa lebih lembut dan licin. Ia juga menjadikan kulit anda nampak bercahaya.

4) DAY MOISTURIZER WITH SPF 15 RM170 - Mengandungi UV yang dapat melindungi kulit kita dari sinaran matahari.

5) NIGHT CREAM RM170 -Belai dan manjakan kulit anda dengan krim mewah ini ketika anda tidur. Anda pasti akan puashati dengan keputusannya.

6) DARK SPOT SERUM RM170– Pembungkusan dengan bebuli penggelek memudahkan serum jernih ini disapu terus pada bintik hitam bagi mengurangkan keketaraannya dalam jangka panjang. Formula yang dapat memudarkan pigmentation dengan pemakaian berterusan.

7) ESSENCE RM230 - Serum yg cepat menyerap ini penting dalam membantu mendapatkan kulit yang jernih dan cerah.

No comments:

Post a Comment